fredag 1 juli 2016

Denna månad

Denna månad skedde det som många var bekymrade för. BREXIT.
Men blev det så illa som vi alla befarade? Mig personligen gick det ändå ganska bra för.

Även dagarna efter den "svarta måndagen" visade OMX(svensk börs) styrka och gav oss blåa dagar. Det tror jag de flesta inte räknade med?
Jag passade på att göra några affärer måndagen 09:00 till 09:15. Gjorde runt 16 köp om jag minns rätt och sålde av en del lite lätt senare under dagen men behöll det mesta. Ännu en gång ser man värdet i att ha tillgång till "torrt krut" när börsen dippar. Köp kvalite vid dippar!

Har inte haft tid att blogga senaste 2 veckorna då det har varit mycket jobb för mig(inte ofta det är så inte) och jag gillar att titta på fotboll =)
Men gissar på att antalet besökare minskar ju närmare sommaren man kommer? Blogga kanske är som aktier....en vintersport? Som man säger...

Hoppas ni alla har det bra därute och njut av ern(kommande) semester!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar