torsdag 16 juni 2016

Min BörsElva

Förlåt att jag är lite sen på bollen men här kommer min egen börselva!


Målvakt Castellum: Min egen Iker "castellum" Casillas. Trygg&stabil och med i de flestas elvor?

Backar:
Latour: Tung jäkel på kanten som aldrig gjort mig besviken. Spelat med sin tränare länge.
Lockheed Martin: Har visat prov på att ha ruskigt bra försvarsegenskaper och är även vass framåt i anfallet.
SAS Preferens: Slog i huvudet häromdagen men är tillbaka i gamet. Skadan har däremot väckt skepsis hos mig men ger han par matcher.
Investor: Även denna trygg&stabil och spelar bra med mittfältaren SAAB.

Mittfält:
Starbucks: En spelare som växer i mina ögon. Pigg och alert. Koffeintorsk?
Nibe Industrier: Spelare som visar bra energi varje match. Aldrig fått gult kort?
Öresund: Bra spelare som varit med ett tag. Brukar ta med sig kyckling till de andra efter träning.
SAAB: Kul att se på plan. Bra i försvar och gillar att va med i anfallet.

Anfallare:
Starbreeze: Tuff uppstickare som trivs i denna miljö. Har gjort bra ifrån sig och har mer att ge.
Alphabet Inc Class C: Erfaren spelare som suger åt sig allt. Ger bra support både i mitten och anfallet tillsammans med Starbreeze.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar